Naturfamilier

Børnebiblioteket, Bibliotekshaven
For alle
Børn og unge

Højtlæsning, workshop og æbleskiver over bål

28.11.22
Æbleskiver over bål, højtlæsning med Niels Valentin forfatter til Hjørnebjørne og tegneworkshop for hele familien

Mød forfatteren og tegneren bag den populære bog- og tv-serie Hjørnebjørne. Niels Valentin læser højt fra sine bøger og viser hvordan man selv kan tegne de karakteristiske figurer fra historierne. Efterfølgende inviterer vi til æbleskiver over bål og varm kakao i Bibliotekshaven ved Allerød Bibliotek.

Der vil være mulighed for at købe Hjørnebjørne-bamser og -bøger ved arrangementet.

Naturfamilier, et projekt under Danmarks Naturfredningsforening, står bag arrangementet i samarbejde med Hjørnebjørne og Allerød Biblioteker.

Om Naturfamilier:
Naturfamilier vil gøre det lettere for børnefamilier i Danmark at komme ud i naturen. Fordelt i alle landets 98 kommuner er der nu 8800 naturfamilier, som i fællesskab danner rammer for små og store naturoplevelser i hverdagen.
Naturfamilier er støttet af Nordea Fonden og er et projekt under Danmarks Naturfredningsforening.
Tilmel dig og læs mere på www.naturfamilier.dk

Alle deltagere skal have billet. Begrænset antal pladser.