Om dette arrangement

Foredrag & debat

AFLYST! Se på solen - med amatørastronom Dan Heinesen

02.10.22
Arrangementet er desværre aflyst.

Udgiftsstoppet i Allerød Kommune betyder desværre, at vi på Allerød biblioteker er nødt til at flytte flest mulige af vores arrangementer, herunder vores store rumudstilling, til foråret 2023.

Hvis du har købt billetter til efterårets arrangementer, kan du derfor risikere, at du i de kommende dage får besked om, at dit arrangement for nuværende er aflyst. Vi refunderer naturligvis billetprisen på alle solgte billetter.

Livestreams og eksternt finasieret arrangementer afvikles som planlagt.

Vi beklager meget det besvær, aflysningerne betyder for jer – og vi håber at se jer alle sammen til et fantastisk arrangementsforår i 2023.

Sådan refunderes din billet:
Hvis du har købt din billet online, vil pengene automatisk blive tilbageført til din NemKonto i løbet af nogle dage efter aflysningen.
Hvis du har købt din billet kontant, skal du efter besked om aflysning henvende dig på biblioteket i den betjente åbningstid for at få billetten refunderet.