Inspiration til unge

17.04.20
Find en god bog eller få hjælp til din opgave

Tadaaaa, vi har fået en ny UNGE-sektion på vores hjemmeside.

Der bliver ikke nogen reception eller fanfare i denne omgang, men tag alligevel et kig. Vi har nemlig gjort os umage og hentet en masse god litteratur, flotte magasiner og fantastiske podcasts frem fra de elektroniske gemmer.

SKØNLITTERATUR
Her finder du de bedste bøger om dansk ungdom, venskab og identitet, kærlighed og aktuelle emner samt queer-lit, sick-lit, ungdomskrimier, fantasy, dystopier og sci-fi.

FAGLITTERATUR
Her kan du bl.a. bliver klogere på makeup og hår, mad, teknologi og viden, fodbold, Donald Trump, danske politikere, Kina og Nordkorea samt udvalgte brændpunkter i verden.

MAGASINER
Her finder du en masse verdenskendte e-magasiner om musik, film, sladder, kvinder og mænd, biler, foto, rejser, data og teknik. Lige til at læse på din tablet eller computer.

Alt i alt skulle der gerne være lidt for en hver smag. Lad dig endelig inspirere!

Link: https://www.bibliotek.alleroed.dk/section/unge