SRP-opgave og informationssøgning

21.01.22
Kontakt Allerød Bibliotek og få hjælp til at finde bøger, artikler mv. til din SRP-opgave.

Lige om lidt er det tid til at aflevere problemformulering til årets SRP-opgave. Sidder du lige nu og søger efter relevante bøger og interessante artikler, så tag endelig fat i bibliotekarerne på Allerød Bibliotek. Vi sidder klar på mail og hjælper dig meget gerne videre i din informationssøgning - også med konkrete titler.

Sådan får du hjælp

Skriv en mail til bibliotek@alleroed.dk med følgende oplysninger:

• Opgavens fag (f.eks. dansk og historie)
  • Emne
  • Foreløbig problemformulering
  • Hvad du har brug for noget mere viden om

Jo mere vi ved om din opgave, jo bedre kan vi hjælpe dig.

Husk at du selvfølgelig også stadig er velkommen til at tage fat i os på biblioteket i den betjente åbningstid.

E-biblioteket

Find selv materialer via  e-biblioteket, som indeholder elektroniske opslagsværker, aviser og tidsskrifter, e-bøger samt andre netmedier, hvor du kan søge efter alverdens emner. Enkelte resurser kan kun bruges mens du er fysisk tilstede på Allerød Bibliotek, andre kræver at du bruger dit bibliotekslogin og er bosat i Allerød Kommune, mens flere er frit tilgængelige.