For voksne
Foredrag & debat

Livestream med forfatter Linn Ullmann

12.10.22
Se med hjemme fra sofaen d. 12 oktober, når vi har Linn Ullmann live igennem fra Norge

Om arrangementet
Onsdag den 12. oktober får du en helt unik mulighed for at komme tæt på forfatter Linn Ullmann, og hendes nyeste roman, ”Pige 1983”, som er indstillet til Nordisk Råds Litteraturpris 2022.
Arrangementet er et live interview af den anmelderroste forfatter, som livestreames på Facebook. Undervejs kan du stille spørgsmål til Linn Ullmann i kommentarsporet.

Hvor kan jeg se det?
Du kan se livestreamet via Facebook begivenheden ”Livestream: Linn Ullmann – Forfatter til ”Pige, 1983”.
Du finder begivenheden her: Linn Ullmann Livestream

´Luk verden ind´ projektet
Arrangementet er en del af streamingprojektet "Luk verden ind", som er et samarbejde mellem fem folkebiblioteker - Glostrup, Allerød, Fredensborg, Gentofte, Lolland.
Projektet er finansieret af Slots- og Kulturstyrelsen.