Foto af foredragholder Simon Elsborg Nygaard

Target
For voksne
Foredrag & debat

Når bæredygtighed og trivsel går hånd i hånd

03.11.23
FOMA og Allerød Biblioteker inviterer til gratis fællesspisning og foredrag med lektor ved Aarhus Universitet, Simon Elsborg Nygaard.

Hvordan skaber vi fællesskaber, hvor miljømæssig bæredygtighed går hånd i hånd med en højere grad af personlig trivsel? Det vil ekskern lektor ved Aarhus Universitet, Simon Elsborg Nygaard, gøre os klogere på, når han besøger Allerød Bibliotek fredag d. 3 november.

Efter foredraget vil der være gratis fællesspisning med FOMA som vært.
Der kan købes vand, vin og øl ved arrangementet.

Arrangementet er gratis men billetter er nødvendig af hensyn til planlægning.

Arrangementet er finansieret af projektet ”Biblioteker – sammen om verdensmål”

Om Simon Elsborg Nygaard:

Simon er selvstændig psykolog siden 2016 og ekstern lektor på Aarhus Universitet og SDU. Han har lavet Danmarks første ph.d. i bæredygtighedspsykologi og bæredygtig trivsel.

Simon begyndte med spørgsmålet om, hvordan vi skaber det gode samfund og liv. Men det gik hurtigt op for ham, at trivsel og bæredygtighed på mange måder er hinandens forudsætninger, særligt når man kigger lidt frem i tiden.