For voksne

Livestream med forfatterne Roy Jacobsen & Merete Pryds Helle

09.11.22
Se med hjemme fra sofaen d. 9. november, når vi har de to forfattere live igennem til en samtale om den historiske slægtsroman.

Om arrangementet
Onsdag den 9. november kan du se med, når forfatterne Roy Jacobsen og Merete Pryds Helle dykker ned i den historiske slægtsroman, og dets bevægelse i grænselandet mellem fiktion og fakta.
Arrangementet er en live samtale med de to anmelderroste forfattere, som livestreames på Facebook. Undervejs kan du stille spørgsmål i kommentarsporet.

Hvor kan jeg se det?
Du kan se livestreamet via Facebook begivenheden ”Livestream: Roy Jacobsen & Merete Pryds Helle"
Du finder begivenheden her: Facebook begivenhed for Livestream

´Luk verden ind´ projektet
Arrangementet er en del af streamingprojektet "Luk verden ind", som er et samarbejde mellem fem folkebiblioteker - Glostrup, Allerød, Fredensborg, Gentofte, Lolland.
Projektet er finansieret af Slots- og Kulturstyrelsen.