ProQuest Ebook Central Plus+

Ebook Central Plus

Adgang
Adgang med login
Engelsksproget faglitteratur indenfor mange forskellige områder med fokus på titler til studerende.

Ebook Central Plus rummer pt 27.000 forskellige titler - de fleste udgivet inden for de seneste 5 år. Der er titler for enhver smag, både til studerende, men også til den faglitterære lystlæser.

Titlerne i basen kan typisk lånes mellem 7-28 dage. Det fremgår ved den enkelte titel, hvor lang tid de kan lånes.

Titlerne kan findes via Ebook Centrals hjemmeside, samt på vores egen hjemmeside.

Vejledning

1. Log på Ebook Central Plus med dit bibliotekslogin via linket "Se online"
  2. Opret en brugerkonto (det er gratis, og vi dækker udgifterne for lån af bøgerne)
  3. Find bogen du ønsker at læse. Tip! Du kan browse i bogen i 5 minutter, for at se om den er relevant
  4. Vælg "Request" - du finder knappen under bogens forside til venstre på bogens informationsside.
  5. Udfyld formularen. Du vil få en besked på den e-mail du indtaster, når du har fået adgang (typisk inden for 24 timer - lidt længere i weekenderne)
  6. Du skal være bosiddende i Allerød Kommune for at benytte Ebook Central Plus hjemmefra via Allerød Bibliotekerne.