Bibliotekets efterårsprogram er ude nu

Læs om efterårets arrangementer på bibliotekerne i Allerød og Lynge. Billetter kan købes fra mandag d. 14. august kl. 17:00.

Efteråret 2023 er fyldt med spændende arrangementer på Allerød Biblioteker. Du kan bl.a. komme en tur til Frankrig med Annie Ernauxs forfatterskab; lære hvordan du gør plads til et nyt kapitel i dit liv med Abelone Glahn; spille om gode bøger til bog-banko og blive klogere på alt fra fortidens DNA til kryptering med livestreams fra Aarhus universitet. Og til november kan du opleve, hvordan bøger kan oplyse selv de mørkeste måneder i vores bogcafé.

Børn og deres forældre kan bl.a. glæde sig til to frikadellebiblioteker med god mad og spændende børnebøger læst op af hhv. Lars Daneskov og den magiske fe og dragqueen Di Di Cancerella. Vi skal også have en dejlig Pippi-dag på Lynge bibliotek og høre om, hvordan Sallys far kringler julen i december til 4D-læsning.

det digital program (eksternt link) kan du læse meget mere om, hvad du og din familie kan opleve på Allerød Biblioteker i de kommende måneder.

Det fysiske, trykte program kan hentes inden længe på bibliotekerne i Allerød og Lynge.

Billetter til efterårets arrangementer kan købes online eller på bibliotekerne fra mandag d. 14. august kl. 17:00.