Forårsprogrammet fra Allerød Biblioteker er klar

04.01.23
Læs om forårets arrangementer på bibliotekerne i Allerød og Lynge. Billetter kan købes fra mandag d. 9. januar kl. 17:00.

Foråret 2023 er fyldt med spændende arrangementer på Allerød Biblioteker. Du kan bl.a. opleve en stor rumudstilling i marts, komme med til bogcafé eller ølsmagning og blive klogere på både mennesker, dyr, Jorden og verdensrummet med spændende foredrag og livestreams.

Kommunens børn kan bl.a. glæde sig til Science Søndag i juni, blive forskere for en dag og lege med sprog og remser i selskab med børnebogsforfatter Lotte Salling. De får samtidigt deres helt egne rum-arrangementer, når Beat og BrøL giver koncert med Star Wars-tema, og børnebibliotekarerne aktiverer sanserne til måne-højtlæsning i en kæmpe dome fyldt med galakser, stjerner og rumlyde.

I det digitale program (eksternt link) kan du læse meget mere om, hvad du og din familie kan opleve på Allerød Biblioteker de kommende måneder.

Det fysiske, trykte program kan hentes inden længe på bibliotekerne i Allerød og Lynge.

Billetter til forårets arrangementer kan købes online eller på bibliotekerne fra mandag d. 9 januar kl. 17:00.