Nicklas Brendborg

Forårsprogrammet på Allerød Biblioteker

Læs om forårets arrangementer på bibliotekerne i Allerød og Lynge. Billetter kan købes fra mandag d. 8. januar kl. 11:00.

Foråret 2024 byder på mange spændende arrangementer på Allerød Biblioteker, der kan gøre dig klogere på kunstig intelligens, hvordan du lever til, at du bliver 100 år, eller hvordan man opklarer mord. Vi får også besøg af Nicklas Brendborg, der vil fortælle om sin nye bog "Vanedyr". Denne sæsons livestreams fra Aarhus universitet byder bl.a. på foredrag om menneskedyret, vejr og atombomber.

Børn og deres familier kan bl.a. glæde sig til en Eventyrlig søndag d. 26. maj, hvor vi slipper magiske væsner, prinsesser, prinser og trolde løs på Allerød bibliotek. De kan også være miniforskere for en dag, når vi får besøg af Videnskabsklub for familier. Og de særligt modige kan opleve forestillingen ”50 farlige ting alle børn bør prøve” – hvis de tør!

I det digitale program (eksternt link) kan du læse meget mere om, hvad du og din familie kan opleve på Allerød Biblioteker de kommende måneder.

Det fysiske, trykte program kan hentes inden længe på bibliotekerne i Allerød og Lynge.

Billetter til forårets arrangementer kan købes online eller på bibliotekerne fra mandag d. 8 januar kl. 11:00.