Tre bøger er tilføjet til huskelisten i app'en Biblioteket
Skærmbillede fra huskelisten i app'en Biblioteket

Husk de bøger, du vil læse senere

24.04.20
Du kan se samme huskeliste på hjemmesiden og i Biblioteketsappen!

Med huskelisten kan du gemme materialer hurtigt og nemt. Herefter kan du finde dem i en samlet liste på tværs af app og hjemmeside.

Har du fundet en god bog? Sæt den på huskelisten i Biblioteket-appen, til du har tid til at læse den.

For at komme i gang, skal du blot opdatere din app til den nyeste version i Google Play Store eller App Store,  herefter skal du bare trykke på hjertet ved bogen. Den kommer dermed på appens huskeliste. På hjemmesiden skal du blot trykke på kanappen "Tilføj til din liste"

Hvis du allerede har en huskeliste på hjemmesiden, kan den synkroniseres med huskelisten i Biblioteket-appen. Det gøres helt enkelt ved at logge ind på hjemmesiden én gang. Herefter vil de to huskelister synkronisere, så når du tilføjer et materiale til huskelisten i appen, vil det også ses på listen på hjemmesiden og omvendt. Hvis du tidligere har haft flere huskelister på hjemmesiden, er de nu slået sammen til én samlet liste.

Rigtig god fornøjelse med din huskeliste!

Enkelte lånere har oplevet problemer med deres huskeliste efter genåbningen af biblioteket. Oplever du problemer, så skriv ind til os og fortæl om problemet. Fortæl venligst om  problemet opleves på hjemmesiden eller app'en eller begge dele.