ophør af SMSservice

Ophør af SMS-service

27.11.23
Fra og med d. 1. januar 2024 ophører SMS-service på Allerød Biblioteker.

Som et led i Allerød Kommunes besparelser på biblioteksområdet ophører SMS-service på Allerød Biblioteker fra og med d. 1. januar 2024. Fra denne dato vil du ikke længere modtage SMS-beskeder vedrørende dine bibliotekslån og din status på biblioteket (herunder beskeder om afleveringer, hjemkaldelser, påmindelser, reservationer, blokeringsmeddelelser m.fl.).

Du vil fortsat kunne modtage beskeder via e-mail (såfremt du har registret din e-mail hos biblioteket) og via digital post. Du kan desuden med fordel benytte appen Biblioteket til samme formål.

Hvis du har spørgsmål til ophøret af SMS-beskeder, er du velkommen til at kontakte biblioteket via mail til bibliotek@alleroed.dk.

Sådan kan du modtage påmindelser (notifikationer) via appen Biblioteket:

• Download appen Biblioteket. Du finder den dér, hvor du normalt henter dine apps
  • Log in på appen med dit bibliotekslogin fra Allerød Biblioteker
  • Vælg ’Min side’ i bunden af skærmen.
  • Vælg ’Indstillinger’ i højre hjørne.
  • Se under ´Servicemeddelelser´
  • Aktiver E-mail- og Push-meddelelser (notifikationer)