Foto: Steffanie Nordahl

Børn og unge

Højtlæsning med Di Di Cancerella og fællesspisning

09.11.23
Kom med til eventyrlig oplæsning med den magiske fe Di Di Cancerella.

Når Di Di kommer på besøg, er der højtlæsning for børn og barnlige sjæle. Den fjollede fe underholder med sjove og eventyrlige historier, og vi flyver endda en tur til månen efter magisk tryllestøv, og så skal vi også danse lidt. Så tag en tur på biblioteket og glæd dit barn med højtlæsning i børnehøjde for aldersgruppen 4-8 år. Der vil også være mulighed for at stille spørgsmål til Di Di Cancerella.

Arrangementet er en del af vores Frikadellebibliotek, som er ren hverdagsluksus for børnefamilier. Vi starter med skøn underholdning, og derefter spiser vi sammen. Kom gerne i jeres festligste tøj, så vi sammen kan fejre denne ellers helt almindelige torsdag aften sammen.

Billetprisen dækker begge dele, og alle deltagere skal derfor have billet. Af hensyn til bestilling af mad, lukkes der for billetsalget den 2. november.

Maden kommer fra Madsens Catering, Lynge.